هنر یکی از تاثیرگذارترین ابزار انتقال پیام انقلاب است

بندرعباس- ایرنا- رییس حوزه هنری هرمزگان گفت: هنر انقلاب اسلامی یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین ابزار انتقال پیام و مفاهیم انقلاب است.

انوشیروان پیش دار روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استفاده از زبان هنر همچنین برای نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی یکی از بهترین راه های انتقال پیام انقلاب در میان اقشار مختلف مردم است.
وی اظهارداشت: گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی درواقع زنده نگاه داشتن و پاسداری از ارزش ها و آرمان هایی است که این انقلاب برای ایران به ارمغان آورده و تاکنون موجب افتخار و سربلندی مردم و کشور بوده است.
رییس حوزه هنری هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی درحوزه فرهنگ و هنر جریانی را ایجاد کرد که پس از گذشته سال ها، روز به روز در حال رشد و پیشرفت است.
پیش دار ادامه داد: همه نهادهای فرهنگی وظیفه دارند برای برگزاری باشکوه‌تر و مردمی کردن برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند، لذا حضور هنرمندان در کنار سایر اقشار مردم و نقش پر رنگ جامعه هنری می‌تواند در ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی در خصوص ویژه برنامه های حوزه هنری در راستای گرامیداشت دهه فجر نیز گفت: حوزه هنری استان با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های متعددی را برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته است که شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش "نگاهم به دریاست" به کارگردانی حسن سبحانی یکی از مهم ترین برنامه های دهه فجر است.

رییس حوزه هنری هرمزگان تولید آثار هنری در رشته هنرهای تجسمی مرتبط با انقلاب اسلامی،  برگزاری کارگاه تئاتر "انقلاب اسلامی و احیای تئاتر مردمی" را از دیگر برنامه های مهم در این ایام عنوان کرد.
پیش دار، اجرای نمایشگاه مجازی پوستر و نقاشی "شکوه انقلاب"، برگزاری شب شعر "نورباران،
اجرای سرودهای حماسی و انقلابی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی بخشی از برنامه های حوزه هنری هرمزگان در دهه فجر عنوان کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha