۷۶ طرح کشاورزی چهارمحال و بختیاری در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

شهرکرد -ایرنا-رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر ۷۶ طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی در استان افتتاح می‌شود که این طرح‌ها شامل ۲۴ طرح آب و خاک، ۳۶ طرح تولیدات باغی و گلخانه‌ای، ۶ طرح تولیدات دامی، ۲ طرح شیلات و آبزیان و هشت طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از سازمان جهادکشاورزی استان، عطاالله ابراهیمی افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۹۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است و با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲ هزار و ۸۶۸ خانوار روستایی از خدمات زیربنایی بهره‌مند می‌شوند و زمینه اشتغال یکهزار و ۳۴۸ نفر به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان فراهم می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در استان کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد هفت طرح در بخش کشاورزی، ۱۱ طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان است که برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۶۷ هزار بهره‌بردار با تولید سالانه ۱.۵میلیون تن انواع محصولات در استان در حوزه کشاورزی فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha