۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84204254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶۰ برنامه طی دهه فجر در گناباد اجرا می‌شود

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۳۹
کد خبر: 84204254
۲۶۰ برنامه طی دهه فجر در گناباد اجرا می‌شود

گناباد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد برگزاری دهه فجر گناباد گفت: ۲۶۰ برنامه در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی طی دهه فجر در این شهرستان اجرا می شود.

حسن باقرزاده روز یکشنیه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها شامل نمایشگاههای فرهنگی و هنری، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، توزیع هزار و ۵۴ بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و محرومان توسط قرارگاه مواسات و همدلی است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم پرهیز از هرگونه تجمع، برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد گفت: رژه موتوری اعضای منتخب پایگاههای مقاومت بسیج مساجد در مناطق شهری و روستایی و نمایندگان جانبازان، طلاب، دانش آموزان، ادارات و سازمانها در روز ۱۲ بهمن از میدان امام خمینی (ره) تا بهشت قاسم این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز امسال به خاطر شیوع کرونا برگزار نمی شود و این آیین تنها منحصر به رژه موتوری حدفاصل میادین امام خمینی (ره) تا بسیج گناباد است و شرکت کنندگان بار دیگر بر تبعیت خود از منویات رهبر معظم انقلاب تاکید و انزجار خود را از ترفندهای دشمنان اعلام می کنند.

باقرزاده از مسوولان ذیربط و دستگاههای اجرایی و ارگانهای مختلف خواست با بهره گیری از مشارکت مردمی و تبیین خدمات و آرمانهای انقلاب اسلامی و ثمرات پیروزی انقلاب در قالب برنامه های دهه فجر، برای ایجاد جو امید و نشاط در جامعه بکوشند.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha