دستگیری هتاک فضای مجازی در اسفراین و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی اسفراین گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به توهین و انتشار تصاویر شهروندان این شهرستان می‌کرد روز شنبه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مجید یگانه پور روز شنبه اظهار داشت: با رصد پلیس فتا در فضای مجازی مشخص شد که فردی با انتشار عکس و مطالب توهین آمیز، اقدام به هتک حرمت و حیثیت شهروندان در شبکه های اجتماعی می کند که  موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم علت و انگیزه عمل مجرمانه خود را شوخی و سرگرمی اعلام کرد
 

کشف یک دستگاه فلزیاب در جاجرم 

فرمانده انتظامی جاجرم  گفت: افرادی با استفاده ازیک دستگاه فلزیاب قصد حفاری غیر مجاز داشتند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر متهم دستگیر شدند.

.سرهنگ رضا قندی گفت:دربازرسی از محل زندگی این افراد یک دستگاه فلزیاب نیز کشف و ضبط شد و متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

حکم متفاوت قاضی برای متخلفان تخریب محیط زیست در اسفراین

رییس اداره حفاظت محیط زیست  اسفراین گفت: ۲ نفر متخلف به دلیل عدم رعایت قانون و تخریب محیط زیست به خرید ۲۰ میلیون ریال علوفه و کنستانتره برای تغذیه حیات وحش محکوم شدند.

علی فرجی افزود:این ۲ نفر در ۲ پرونده جداگانه باید علوفه را خریداری و برای استفاده حیات وحش به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین تحویل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha