فرماندار: ۱۰۷ طرح دهه فجر در شهرستان بهار بهره‌برداری می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار بهار گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۷ طرح با سرمایه گذاری ۲۸۷ میلیارد تومان در این شهرستان بهره برداری می‌شود.

احسان قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۱۱ طرح جهادکشاورزی بهار با هزینه کرد ۷.۵ میلیارد تومان در دهه فجر آماده افتتاح شده است که شامل سردخانه، گلخانه و گاوداری است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار در استان کشتارگاه بوقلمون مربوط به حوزه دامپزشکی با سه میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد ۴۰ فرصت شغلی در شهرستان بهار به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار بهار افزود: بهره برداری از ۱۰ طرح شرکت مخابرات با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار، ایجاد پست ۶۳ کیلووات توسط شرکت شهرک های صنعتی، اتمام بهسازی ۱۷۵ مسکن روستای با ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دیگر طرح های آماده افتتاح این شهرستان در دهه فجر است.

قنبری ادامه داد: ۱۰۰ هکتار جنگل کاری توسط منابع طبیعی شهرستان بهار و همچنین گاز رسانی به ۱۸ واحد تولیدی این شهرستان پایان یافته و در دهه فجر بهره برداری از این طرحها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: ۱۲ طرح اداره برق با ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار و یک طرح تولید چینی آلات بهداشتی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۰۰ جویای کار آماده بهره برداری شده است.

فرماندار بهار با بیان اینکه طرح های یاد شده تنها بخشی از پروژه های آماده افتتاح این شهرستان است اظهار داشت: عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان نیز در این دهه آغاز می شود که بهره برداری از آن ۷۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

قنبری با بیان اینکه دهه فجر امسال بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی در شهرستان بهار اجرا می شود اظهار داشت: انقلاب ما انفجار نور بود و ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که عزت امروز ملت به برکت انقلاب اسلامی است بنابراین ارزش‌های انقلاب اسلامی نباید فراموش شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha