استاندار: کردستان به برکت انقلاب در مسیر توسعه همه جانبه قرار دارد

سنندج‌ - ایرنا - استاندار کردستان در پیام تبریک چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و ایام اللە دهە فجر گفت: کردستان به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های مجدانه فرزندان این آب و خاک در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا در این پیام که روز یکشنبه منتشر شده آورده است: ایام الله دهه فجر هرسال، یادآور بزرگترین رویداد تاریخی قرن بیستم برای ملت ایران است که در طول قرن ها از دستیابی به ابتدایی ترین حقوق خود محروم مانده بود و همواره و به هر بهانه ای مورد ظلم شاهان و حکام خودکامه در ادوار مختلف قرار می گرفتند.

روشن بینی و استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(رە) و حرکت بسیار عظیم ایشان در بسیج توده‌های مردم سرآغاز شکل گیری انقلابی متفاوت با همه انقلاب‌های دنیا بود که هم اسلامیت و هم ایرانیت را معنایی خاص بخشید.

در بیش از گذشت چهار دهه از حیات انقلاب اسلامی، ایران اسلامی علیرغم همه دشواری‌ها، دوران جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و در راس آن آمریکا همچنان توانست به مسیر نورانی خود ادامه داده و کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت متکی بر توان و استعدادهای داخلی قرار دهد که بحمدلله نتیجه این خود باوری ،قدرت و عزت بر هیچ وجدان بیداری پوشیده نیست.

استان کردستان به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های مجدانه فرزندان این آب و خاک در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته و امیدواریم با اعتبارات و پروژه‌های بزرگ در دست اقدام این استان بتواند نقش بزرگ خود را در همه بخش ها و در سطح ملی به منصه ظهور برساند.

اینجانب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه مردم متدین، آگاه و با فرهنگ استان کردستان تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی همگان در خدمت به نظام مقدس اسلامی و پایداری آن را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و سرپرست فرمانداری سنندج هم طی پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به عموم شهروندان تبریک گفت.

محمد ابراهیم زارعی در پیام خود آورده است: انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است  که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد گردیده است که توانسته اند فریاد استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

اینک در طلیعه چهل و دومین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری این ایام را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان سرافراز شهرستان سنندج تبریک و تهنیت عرض می‎کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha