۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۵
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84205729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ پروژه عمرانی و تولیدی در بانه به بهره برداری رسید

سنندج - ایرنا - همرمان با نخستین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۴ پروژه برق رسانی و یک واحد تولید سفره یک بار مصرف در بانه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس شرکت برق بانه روز یکشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های برق رسانی بانه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴ پروژه در این شهرستان با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و با پوشش دهی به ۷۰۰ مشترک به بهره برداری رسید.

صلاح الدین قادری افزود: این پروژه های شامل احداث خط فشار متوسط هوایی در بلوار کردستان، محله گلشهر و بختیاری است که ۴۰۰ مشترک در این محله‌ها از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

وی به پروژه‌های روستایی شهرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در روستاهای انجیله ابراهیمی جنوبی، دوسینه، میرآبادعلیا، سماقان، میرحسام و سونج سفلی  ۱۴۱ دستگاه روشنایی اجرا شده و اصلاح خط فشار ضعیف هوایی روستای گندمان، اصلاح خط فشار متوسط به فشار ضعیف ابولحسن، نژو و کنده سوره از جمله پروژه های اداره برق شهرستان بانه است که ۳۰۰ مشترک از آن بهره مند می‌شوند.

قادری ادامه داد: شبکه فشار ضعیف محله های کوی فرهنگیان، حمزه آباد، میدان مروتی، احمدآباد، مولوی و روستای زله نیز اصلاح شده است.

بهره برداری از یک واحد تولید سفره یک بار مصرف

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه نیز در آیی بهره برداری از این طرح با بیان اینکه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفت پروژه صنعتی و سرمایه گذاری با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد گفت: واحد تولید سفره یک بار مصرف در سه خط تولید با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آورده سرمایه گذار و تولید سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن سفره یک بار مصرف به بهره برداری رسید.

بایز حسینی با بیان اینکه واحد توسعه این واحد تولیدی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی انجام می‌شود، افزود: در این واحد تولیدی برای ۱۱ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شد.

وی اظهار داشت: واحد تولید سفره یک بار مصرف خاتون از مرداد ماه امسال راه اندازی شده و باتوجه به اینکه محصول تولیدی صادرات محور است تاکنون ۶۰۰ تن سفره یک بار مصرف به اقلیم کردستان عراق صادر شده است.

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بانه ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و ۱۶۶ برنامه فرهنگی و ورزشی نیز برگزار می شود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha