۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84206098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ طرح در شهرستان اردل افتتاح شد

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۴۲
کد خبر: 84206098
۱۴ طرح در شهرستان اردل افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- ۱۴ طرح با پنج نوع کاربری زیرساخت، آموزشی، صنعتی، کشاورزی و مسکونی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان روز یکشنبه همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اردل افتتاح شد.

فرماندار شهرستان اردل در آیین افتتاح این طرح‌ها که با حضور معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع ۱۴ طرح قابل افتتاح شهرستان، چهار طرح برق‌رسانی از جمله توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش نقاط مانور و افزایش ظرفیت پست، نصب کنتورهای هوشمند در جهت توسعه ارتباط دوسویه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و توسعه شبکه فشار ضعیف و تامین برق طرح‌های متقاضیان است.

محمود کیانی ادامه داد: افتتاح سه طرح سامانه نوین آبیاری در حوزه کشاورزی، افتتاح معدن مخلوط آبرفتی افسرآباد، احداث ۳۰ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان اردل، بهسازی و لکه‌گیری روکش آسفالت محور شلیل به گوزلک و احداث یک دستگاه پل ۶۰ متری در محور چویلان به لشتر و تعمیر و بهسازی پل مرادآباد دیناران از دیگر طرح‌های افتتاحی شهرستان اردل به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای ده‌کهنه روگر، کوران‎آباد، آبسرده، شوران، لشتر، لشتر گورویی، شکرآباد و عزت‌آباد از دیگر طرح‌های افتتاحی شهرستان به شمار می‌رود که از سوی دهیاری‌های اجرا شده است.

فرماندار اردل افزود: طرح‌های دهه فجر شهرستان اردل برای ۳۲ نفر اشتغالزایی کرده است.

محمودی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ۹ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد طرح از سوی چهار دستگاه اجرایی و با اعتبار هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب ۲ کاربری زیرساخت و کشاورزی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها برای ۲۹۳ نفر در استان اشتغالزایی می‌کند، تصریح کرد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه فشار متوسط، اجرای سامانه نوین آبیاری، احداث بند سنگی ملاتی و مجتمع آبرسانی سرخون از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن از دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۱۸۳ طرح با هزینه‌کرد حدود ۳۸۲ میلیارد تومان همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

مرکز شهرستان اردل در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha