۱۱ روستای ملکشاهی با مشارکت بنیاد مستضعفان آبرسانی می شود

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی گفت: عملیات آبرسانی به ۱۱ روستای این شهرستان امسال با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امسال در حال اجراست.

محمد تاسمه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد مستضعفان با حضور در شهرستان ملکشاهی و اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار کار آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان ملکشاهی را انجام می دهد.

وی افزود: این فرآیند در مراحل پایانی است و این روستاها بزودی از نعمت آب بهره مند و به شبکه سراسری متصل می شوند.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده است.

تاسمه گفت: این در حالی است که اکنون طرح های مختلفی در زمینه باغداری، کشت گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ، مشاغل خانگی در این شهرستان در دست اقدام دارد.

وی اضافه کرد: شهرستان ملکشاهی دارای ظرفیت های ویژه ای در زمینه پرورش دام سبک و سنگین است که اجرای طرح های بزرگ صنعتی در این زمینه می تواند علاوه بر اشتغالزایی در افزایش تولیدات نقش مهمی داشته باشد.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: این شهرستان دارای معادن غنی گچ، بیتومین، سیمان و نمک است که بنیاد می تواند در این زمینه ها نیز سرمایه گذاری کند.

وی از دستگاه های صنعت، جهاد کشاورزی و میراث‌ فرهنگی استان خواست اولویت های سرمایه گذاری در حوزه مربوطه شهرستان ملکشاهی را به فرمانداری اعلام تا به بنیاد مستضعفان برای سرمایه‌گذاری معرفی شوند.

شهرستان تازه تاسیس ملکشاهی در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر ایلام واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha