۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84207205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح "پیک کتاب" کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از آغاز اجرای طرح "پیک کتاب" در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم در ایام شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فرهاد خلیل‌مقدم روز دوشنبه در آیین آغاز به کار این طرح به مناسبت دومین روز از دهه فجر ،با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن افزود: با  توجه به تعطیل بودن کتابخانه‌های عمومی، این طرح به منظور دسترسی راحت‌تر علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به منابع مطالعاتی  اجرایی شده است.

وی افزود:پایه اجرای این طرح در استان در کتابخانه مولوی شهرکرد است و اعضا می‌توانند با مراجعه به سامانه  www.samanpl.ir کتاب مورد نظر خود را انتخاب و پس از تماس با این کتابخانه و ثبت سفارش، کتاب خود را درب منزل دریافت و به مدت یک ماه به امانت بگیرند. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از اجرای این طرح در تمام کتابخانه‌های عمومی استان با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم خبر داد و گفت: کتاب‌های امانت داده شده پس از بازگشت ۲ هفته در قرنطینه نگهداری می‌شوند و پس از آن به افراد دیگر امانت داده می‌شود.

وی اظهار داشت:هم‌اکنون ۵۵ باب کتابخانه عمومی در استان فعال است که ۹ باب کتابخانه عمومی از این تعداد در مناطق روستایی احداث شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۴۵ هزار نفر عضو فعال و بیش از ۲۰۰ هزار نفر عضو غیر فعال عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha