۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1166
کد خبر: 84208177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح ورزشی بخش خصوصی در ارومیه به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- در سومین روز از دهه مبارک فجر، ۲ طرح ورزشی بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسوولان آذربایجان غربی امروز، سه شنبه در ارومیه به بهره‌برداری رسید.

کیومرث پورایراندوست در حاشیه بهره‌برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: این ۲ طرح ورزشی شامل فاز نخست مجموعه ورزشی آبشناسان با مساحت ‌هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۴۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی جودی در روستای "ولنده" با مساحت ‌هزار و ۳۴۴ متر مربع و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: علاوه بر افتتاح این ۲ پروژه، کلنگ احداث سالن سرپوشیده والیبال و زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آبشناسان نیز به زمین زده شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر امسال، در مجموع، ۱۷ پروژه ورزشی در سطح استان و در شهرهای ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، شوط، چالدران، ماکو، سردشت، بوکان، ماکو و شاهین‌دژ افتتاح خواهد شد.

پورایراندوست با بیان اینکه از این تعداد پروژه افتتاحی، سه طرح توسط بخش خصوصی اجرا شده است اظهار داشت: در مجموع برای این پروژه‌ها رقمی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همزمان با این دهه، ۵۴۳ طرح با اعتبار ۱۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی افتتاح می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha