۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84208316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش فرهنگی و اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: پویش فرهنگی و اجتماعی با هدف تصویرسازی نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام استان برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمود رمضانی تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام را محور این پویش اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های فیلم، عکس، عکس نوشته و پوستر برای معرفی آداب و سنن محل زندگی خود، تا ۱۵ اسفند با هشتگ #این_فرهنگ_ماست" در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و روبیکا بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: آثار برگزیده در ۲ بخش مردمی توسط آرای مردم و تخصصی توسط آرای داوران مشخص خواهند شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای از ارکان مهم جریان تولید و مصرف در کشور است گفت: پویش‌های تولید محتوا، ابزاری برای عمومی‌سازی تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تاثیرگذاری بر فرهنگ عمومی است.

وی اظهار داشت: این پویش‌ها برخلاف جشنواره‌ها که عمدتا آثار را پس از تولید، جمع‌آوری و ارزیابی می‌کنند، با برجسته کردن موضوعات و محورهای مدنظر خود در میان کاربران فضای مجازی این فرصت را فراهم می‌کنند که کاربران تولیدات فرهنگی خود را با رویکرد مساله محور خلق کرده و به اشتراک بگذارند.

رمضانی گفت: ایجاد فضای با نشاط اجتماعی، با تکیه بر فرهنگ اصیل بومی و تولید محتوای اصولی و ارزشمند متناسب با زیست بوم فرهنگی استان را از جمله اهداف این پویش عنوان کرد و گفت: شناسایی و تقدیر از توانمندان عرصه‌های تولید محتوا، اثرگذاری بر نشاط اجتماعی و مطلوب‌سازی فضای مجازی از دیگر اهدافی است که دنبال می‌شود.

با توجه به شرایط فعلی و لزوم ایجاد سهولت حضور علاقه‌مندان، مراسم اختتامیه از طریق پخش زنده در رسانه‌های آپارات و اینستاگرام برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha