۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84208433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تظاهرات اهالی شرق سوریه علیه شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا

تهران-ایرنا- مردم شرق سوریه علیه شبه‎نظامیان «قسد» تحت حمایت آمریکا و اقدامات آنها در محاصره شهرهای الحسکه و قامشلی تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سانا، ساکنان دیرالزور (شرق سوریه) امروز در اعتراض به اقدام شبه نظامیان گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) در محاصره شهرهای الحسکه و قامشلی تظاهرات کرده و خواستار رفع این محاصره ظالمانه شدند.

اهالی دیرالزور با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: آنچه را که اشغالگران آمریکا و ترکیه و مزدوران آنها در ارتکاب اقدامات وحشیانه و محاصره ظالمانه علیه ساکنان استان الحسکه (شمال سوریه) انجام می‌دهند، رد و محکوم می‌کنیم.

همزمان دانشجویان دانشگاه‌های کوبا و سوری‌های مقیم این کشور نیز این اقدام ظالمانه شبه نظامیان قسد که با همدستی نظامیان اشغالگر آمریکا صورت می‎ گیرد را محکوم کردند.

مردم شهر قامشلی و الحسکه سوریه بارها در مخالفت با اقدامات شبه نظامیان عضو نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) که با هدف محدود کردن مردم و محاصره آنها انجام می‌شود، تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده‌اند.

شبه نظامیان قسد با همدستی نظامیان اشغالگر آمریکایی و فرمانبرداری از افرادی که سرزمین سوریه را اشغال کرده، غلات، نفت و همه ثروت این کشور را به یغما می برند.

شهر الحسکه مرکز استان کردنشین الحسکه است و شهرهای قامشلی، «دیرک»، «سری کانی» و «عمودا» از مهم‌ترین شهرهای این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha