۶۲ پروژه در شهرستان جاجرم افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد 

بجنورد- ایرنا-  ۶۲ پروژ عمرانی و خدماتی شهرستان جاجرم در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان شمالی و شمار دیگری از مسوولان استانی و شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

فرماندار جاجرم روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ پروژه افتتاح و ۲ پروژه کلنگ زنی شد که اعتبار هزینه شده یا پیش بینی شده برای این طرح ها بیش از ۸۶۶ میلیارد ریال است. 

رضا آذری افزود: این پروژه ها در زمینه های مختلف از جمله عمران شهری و روستایی و کشاورزی به بهره برداری رسیده است که بخشی از آن با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است. 

وی گفت: ساخت مرکز دفن بهداشتی پسماند های شهری جاجرم به عنوان نخستین مرکز دفن بهداشتی پسماند در استان است کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان جاجرم گفت: این شهرستان در حوزه  اشتغال رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است، در زمینه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی رتبه دوم استان را کسب کرده است. 

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: از سال ۹۷ تا ۹۹، هزار و ۲۴۸ نفر در مجموعه آلومینا جذب شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره برداری از بیمارستان جاجرم، اجرای پروژه تولید شمش آلومینا، تعیین تکلیف اجرای محور میامی- جاجرم- بجنورد از اقداماتی است که برای رونق اقتصاد و توسعه در شهرستان اجرا شده است.

وی گفت: اجرای محور جاجرم-بجنورد، به وسیله قرارگاه خاتم الانبیا به زودی آغاز می شود. 

فرماندار شهرستان جاجرم  درباره اقدامات انجام شده در زمینه گازرسانی به روستاها گفت: اکنون قریب به اتفاق شهرها و روستاهای استان از گاز بهره مند است و در این زمینه شهرستان سبز هستیم.

مرکز شهرستان جاجرم در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد واقع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha