فروش بلیط‌های فیلم فجر در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه از آغاز فروش بلیط سی‌ و دومین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: علاقه مندان برای تهیه بلیت می بایست به آدرس اینترنتی www.gisheh۷.ir مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه نمایند.

محمدجواد کنجوری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اکران مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امسال از امروز تا ۲۲ بهمن ماه ۹۹ به مدت هشت روز در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این دوره به استثنای سال های پیش همه ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در کرمانشاه اکران می شود افزود: ساعات اکران فیلم ها در ۲ سینمای کرمانشاه سانس های ۱۵ و ۱۸ می باشد.
کنجوری تاکید کرد: در این دوره هیچ گونه بلیتی بصورت حضوری در گیشه ها فروش نخواهد رفت و امسال فقط فروش اینترنتی خواهد بود.
فیلم‌های ابلق، بی‌همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش در خواهند آمد.

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی د ر سینماها

کنجوری از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: ۲ سینمای شهر کرمانشاه براساس دستورالعمل بهداشتی و باظرفیت ۳۰ درصدی و با فاصله معین در سینما میزبان همشهریان خواهند بود.
وی افزود: براساس آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروس کرونا تنها ۹ صدم درصد یعنی کمتر از یک درصد است اما با این حال تماشاگران کنار یکدیگر نمی‌نشینند و فاصله گذاری رعایت می‌شود.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: قبل و بعد از هرسانس، کل سالن ضدعفونی و گندزدایی می شود و همشهریان می توانند با خاطر آسوده به تماشای فیلم های خود در جشنواره بپردازند.