بهره‌برداری از یک مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت در شیراز

شیراز-ایرنا- مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت روستایی مولی الموحدین (ع) کفترک در سومین روز از دهه فجر با حضور استاندار فارس در شیراز به بهره‌برداری رسید.

رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از این مرکز بهداشتی ، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع ساخته شده که ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه تامین این زمین  از سوی سید عباس نصیری و جهانگیر دهقانی از خیران حوزه سلامت پرداخت شده است.

احمد رضازاده افزود: ۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخت این مرکز نیز به همت، سید علی خاک ره و به نیابت از مرحوم محمدرضا جمشید و مرحومه عزت سرخ گلی تامین شده است.

وی، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز ۱۲ میلیارد ریال هزینه تجهیز و تکمیل این مرکز خدمات جامع سلامت روستایی را پرداخت کرده است.

رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مولی الموحدین (ع) خیرساز کفترک با دارا بودن ۶ خانه بهداشت، ۲ پزشک خانواده و ۱۲ بهورز، خدماتی در حوزه پزشک خانواده روستایی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، سلامت روان، بهبود تغذیه، مامایی و تزریقات به ۶ هزار و ۹۱۵ نفر از جمعیت زیر پوشش خود که شامل ۶ روستای اصلی و سه روستای اقماری است ارائه می دهد.

در این آیین، فرماندار شهرستان شیراز، جمعی از مسوولان و مدیران ارشد استان فارس نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha