۴۷۴ برنامه شاخص فرهنگی و دینی ایام دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۴۷۴ ویژه برنامه فرهنگی و دینی در سطح استان با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های وابسته برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان روز چهارشنبه در نشست خبری مجازی اظهار داشت: حمایت از ۳۰۰ خانواده بی‌سرپرست و بدسرپرست در مناطق حاشیه‌نشین و آسیب پذیر استان، برگزاری ۱۰ مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب ویژه عموم مردم و برگزاری چهار کارگاه‌ آشنا با نحله‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور در شهرستان‌های سنندج، سروآباد، سقز و مریوان از جمله این برنامه‌ها است.

وی برگزاری مسابقه پیامکی با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان، برگزاری جشن تکلیف و تجلیل از مکلفین در پایگاه‌های اجتماعی با تجلیل از ۵۶۰ دختر و پسر به سن تکلیف رسیده عضو پایگاه‌های اجتماعی و برگزاری ۱۰ مسابقه فرهنگی، دینی و ورزشی و فضاسازی و تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ایام دهه مبارک فجر اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به برگزاری مسابقه هوش در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:  براساس این مسابقه که با همکاری مرکز هوش آزما استان کردستان برگزار می‌شود، هر روز سوال هوش در صفحه اینستاگرامی هوش آزما مطرح و به کسانیکه پاسخ صحیح ارائه کنند هدایای نقدی اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی بانوی بهار ویژه ولادت حضرت زهرا(س)، برگزاری کارگاه  آموزشی گام دوم انقلاب، برگزاری جلسات پاسخگویی و رفع مشکلات زیست بوم فرهنگی و اقتصادی، کارگاه الگوی سبک زندگی فاطمی، برپایی ایستگاه سلامت نیز در این ایام اجرا می‌شود.

از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha