۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84210234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان میامی اهدا شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴
کد خبر: 84210234
۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان میامی اهدا شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: ۱۸ سری جهیزیه کامل، به مناسبت دهه فجر و به همت بسیج سازندگی، به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

سرهنگ پاسدار ابولقاسم کشاورزیان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به این که این هدایا در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از قشرهای کم برخوردار جامعه توزیع شده است، افزود : جهیزیه نوعروسان به ارزش ۶ میلیارد ریال به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) برای آغاز زندگی زوج های جوان تدارک دیده شد.

کشاورزیان بااشاره به این که برخی خانواده ها تحت پوشش نهاد های حمایتی نمی باشند ولی نیازمند کمک هستند، تصریح کرد: یکهزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال با شناسایی خانواده های نیازمند تحویل داده شد.

وی گفت : طرح اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان و کمک های معیشتی با اولویت مناطق محروم و روستاها برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: امید بخشیدن به اقشار جامعه، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای رفع محرومیت‌ها از اهداف بسیج برای خدمت به نیازمندان است.

اهدای جهیزیه ،برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ، اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم ، تجلیل ازخانواده های شهدا ، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری، برپائی میزخدمت و فراخوانی پایگاه‌های مقاومت از برنامه های مهم بسیج در دهه فجر در شهرستان میامی است.

بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی و انجام طرح های عام المنفعه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ به فرمان رهبر معظم انقلاب، تشکیل شد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha