۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 84210410
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 آیت الله جلالی خمینی عمر خود را در راه انقلاب سپری کرد

قم-ایرنا- آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی، آورده است: این عالم خدمتگذار عمر خود را در راه انقلاب و تربیت طلاب سپری کرد.

 در این پیام که چهارشنبه شب نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است:خبر ارتحال برادر عزیزم آیت اللّه آقای جلالی خمینی رحمت اللّه علیه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.

پیام حاکی است: عالم خدمتگزار و مردمی که عمر با برکت خود را در راه انقلاب و تربیت طلاب و حل مشکلات مردم سپری نمود و در ترویج فرهنگ اهلبیت(ع) تلاش فراوان کرد.

پیام افزوده است: سابقه ارتباط طولانی اینجانب با آن مرحوم موجب ارادت گردید و خدمات ارزنده او را از نزدیک شاهد بودم خصوصاً عشق و ارادت به امام راحل(ره) و همچنین اعتماد آن رهبر فقید به این شخصیت بزرگوار.

در ادامه این پیام آمده است: درگذشت این عالم ارزشمند را به حوزهای علمیه و ارادتمندان و خاندان مکرمشان بویژه همسر گرامی و فرزندان محترم و روحانی ایشان تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

آیت الله جلالی خمینی از شاگردان و نمایندگان امام خمینی (ره) در حج ۱۳۶۰،  امامت جمعه شهر خمین در سال ۱۳۶۲ و از پایه‌گذاری حوزه علمیه خمین و مجتمع فقهی پژوهشی تهران روز چهارشنبه در ۸۸ سالگی درگذشت.

آن مرحوم در سال ۱۳۱۱متولد شده و با حکم امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون امامت مسجد احمدیه در نارمک را برعهده دارد. وی همچنین بنیانگذار حوزه علمیه جلالی خمینی در نارمک بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha