فرمانده سپاه مهاباد: مشکلات نباید مانع حضور گسترده مردم درانتخابات شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه مهاباد گفت: مشکلات و کمبودهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، نباید مانع حضور گسترده مردم در انتخابات شود.

سرهنگ طالب رحیمی روز پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای اصناف مهاباد با بیان اینکه مساله انتخابات در جمهوری اسلامی، بسیار با اهمیت و تاثیرگذار است، افزود: بر این اساس حضور و مشارکت حداکثری در این صحنه سیاسی یک الزام است که باید همراه با افزایش بصیرت، آگاهی و بررسی‌های دقیق محقق ‌شود.

وی اظهار داشت: مشارکت در انتخابات وظیفه دینی و انسانی است و باید همه مردم آن را اقدامی مبتنی بر آموزه های دینی بدانند.

فرمانده سپاه مهاباد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی از رویدادهای مهم و اثرگذار تاریخ معاصر است که در سایه آن اقوام و ادیان مختلف ایرانی برای دفاع از کیان اسلامی متحد و پکپارچه شدند و این اتحاد همچنان در سایه نظام ادامه دارد.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه امنیت موجود در جامعه را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: عزت و اقتدار کنونی کشور نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها است.

در ادامه مراسم از چهار خانواده شهدای اصناف مهاباد با اهدای لوح قدردانی شد.

اصناف مهاباد از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی بین خانواده نیازمند توزیع و بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات بیمارستانی کمک کرده‌اند.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha