۲ طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲
کد خبر: 84211079
۲ طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با پنجمین روز دهه فجر، زمین چمن مصنوعی شهید توحید مستشاری شهر سیه‌چشمه و فاز دوم مجموعه ورزشی نوروز پیرانشهر به بهره برداری رسید.

کیومرث پورایراندوست روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی سیه چشمه با مساحت هزار و ۱۲۵ متر مربع و با اعتبار بالغ بر  ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود و امسال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: فاز دوم مجموعه ورزشی نوروز نیز جهت استفاده رشته‌های رزمی در فضای بالغ بر ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در شهرستان پیرانشهر احداث شده است.

همزمان با چهل و دومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، بیش از ۱۸ پروژه ورزشی و حوزه جوانان در استان آذربایجان‌غربی افتتاح خواهدشد.

این پروژه‌ها در شهرهای "ارومیه"، "پیرانشهر"، "چالدران"، "ماکو"، "مهاباد"، "بوکان"، "سردشت"، "شوط"، "شاهین‌دژ" و "شوط" افتتاح می‌شوند که ۵ پروژه توسط بخش خصوصی احداث شده است.

روز گذشته نیز یک سالن ورزشی در منطقه حسین‌آباد ارومیه افتتاح و زمین چمن مصنوعی این منطقه نیز توسط استاندار آذربایجان‌غربی کلنگ‌زنی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha