۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84211449
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

چند طرح آب و فاضلاب در بخش بیارجمند شاهرود به بهره‌برداری رسید

شاهرود-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از بهره برداری چند طرح با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در ۹ روستای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود خبر داد.

محمد طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به ساخت یک مخزن ۳۰۰ متر مکعبی برای ذخیره آب ۹ روستای بخش بیارجمند و اجرای چهار هزار و ۴۰۰ متر اصلاح شبکه، افزود: ۶ هزار و ۸۳۰ متر خط انتقال نیز برای این روستاها اجرا شد که سه هزار متر از این میزان توسط خیران انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح های آب و فاضلاب این منطقه تاکنون ۵۲ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: ۲۵ میلیارد ریال برای طرح های در حال اجرا و ۱۵ میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل طرح های این ۹ روستا با جمعیت ۳۳۰ خانوار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از آغاز اجرای پنج کیلومتر خط انتقال و ۲ هزار متر اصلاح شبکه در این منطقه خبر داد و گفت: اصلاح سامانه های کلرزنی و تابلوهای برق و همچنین ایجاد سامانه مدیریت و کنترل مصرف به صورت برخط از سه مرکز بیارجمند، شاهرود و سمنان از دیگر طرح های آب و فاضلاب برای روستاهای بیارجمند است.

طاهری افزایش حجم ذخیره و تأمین فشار مناسب، صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های بهره برداری و جبران کمبود آب در فصل گرما را از جمله مزایای این طرح ها برشمرد و یادآور شد: با افتتاح این طرح ها گام بزرگی در راستای حذف آب رسانی سیار، کاهش هدررفت آب و بهبود سطح بهداشت در روستاهای بیارجمند برداشته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha