۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲
کد خبر: 84211511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم و مسوولان ایلام به مقام شهدا ادای احترام کردند

ایلام - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، آیین ویژه میهمانی لاله ها با عطرافشانی مزار شهدا بعد از ظهر امروز در گلزارهای شهدای استان ایلام برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این آیین به صورت ویژه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمع دیگری از مسوولان استان در گلزار شهدای صالح آباد واقع در بخش صالح آباد شهرستان مرزی مهران برگزار شد.

در این آیین جمع زیادی از مسوولان ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده های شهدا، ایثارگران و عموم مردم با شاخه های گل در گلزار شهدای سراسر استان حاضر شدند و با گلاب مزار آنان را شست و شو داده و عطر افشانی کردند.

شرکت کنندگان در این آیین با خواندن فاتحه و نیایش های مذهبی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این آیین با هدف تجدید پیمان و بیعت دوباره با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و نظام جمهوری اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

استان ایلام با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در صحنه های مختلف نظام حدود سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۳۲ آزاده تقدیم اسلام کرده است.

ایلام به نسبت جمعیت دارای بیشترین آمار شهدا، ایثارگران و جانبازان تقدیمی در راه پرافتخار اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha