۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84212058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان از روز شنبه هجدهم بهمن‌ماه خبر داد و گفت: این سامانه تا پایان روز یکشنبه منجر به بارش برف و باران در برخی نقاط استان می‌شود.

مهران چراغپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان و کیار پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی در ارتفاعات به شکل برف و در سایر مناطق به شکل باران و تگرگ همراه با رعد و برق و وزش باد شدید است.

چراغپور تصریح کرد: بیشترین میزان بارش این سامانه برای بعد از ظهر و شامگاه شنبه انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سامانه بارشی از شدت بالایی برخوردار نیست، اظهار داشت: با این وجود به سبب بارش برف در ارتفاعات احتمال وقوع کولاک برف و لغزندگی معابر، کاهش دید و مه‌گرفتگی وجود دارد و رانندگان در ترددها باید به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

چراغپور همچنین نسبت به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها اعلام هشدار کرد و گفت: در همین رابطه تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش‌های ماهی توصیه می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رودخانه زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha