دولت بایدن در حال تشدید اقدامات تروریستی در عراق و سوریه است

بغداد - ایرنا - نماینده پارلمان سوریه، دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن» را در پشت پرده تشدید اقدامات تروریستی در کشورش و عراق دانست.

به گزارش ایرنا، «علی الصطوف» نماینده پارلمان سوریه امروز (شنبه) در گفت وگو با پایگاه خبری «المعلومه» عراق تصریح کرد: دولت بایدن در پشت پرده تنش تروریستی در سوریه و عراق قرار دارد.

وی افزود: آنچه اکنون در مناطق «الجزیره، الحسکه، القامشلی» و صحرای سوریه می‌گذرد، با هدف بازگردادندن گروه تروریستی «داعش» به منظور تکمیل پروژه‌های تقسیم (منطقه) است.

این نماینده سوری تصریح کرد: اقدام گروههای تروریستی در محاصره کردن الحسکه و القامشلی، برنامه‌ریزی شده و هدفمند است و دولت کنونی آمریکا در پشت پرده این اقدامات قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حزب دمکرات آمریکا در پشت پرده اقدامات تروریستی است که در برخی شهرهای سوریه و عراق صورت می‌گیرد.

الصطوف تاکید کرد: ما گزینه‌ای جز پایداری و استقامت در قالب محور مقاومت برای خنثی کردن نقشه‌های پلید آمریکا نداریم، زیرا مقاومت تنها راه حل برای رهایی از حضور آمریکا در منطقه است.

برخی مناطق سوریه و عراق در هفته‌های اخیر شاهد افزایش حملات و اقدامات تروریستی بقایای داعش بوده است؛ امری که باعث شده تا گروهی از کارشناسان امنیتی و تحلیلگران منطقه درخصوص تلاش آمریکا و هم‌دستان منطقه‌ای واشنگتن برای احیای این گروه تروریستی هشدار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha