۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84214089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاون فرماندار: ۹۲ درصد تعهد اشتغال سمنان محقق شد

سمنان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سمنان گفت: ۹۲ درصد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون محقق شد.

صفورا زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با تلاش دستگاه‌های اجرایی از ابتدای امسال تا کنون در شهرستان سمنان مشغول به کار شدند.

وی اضافه کرد: تعهد اشتغال دستگاه ‌های اجرایی شهرستان سمنان در سال ٩٩ ایجاد ۲ هزار و ۵۰۹ فرصت شغلی است و انتظار می‌رود تا پایان امسال با تلاش مضاعف تعهد اشتغال این شهرستان محقق شود.

زارعی کرد: برای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان سمنان لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی که در ابتدای امسال تعهد ایجاد اشتغال دادند، به تعهداتشان عمل کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سمنان تصریح یادآور شد: با دستگاه‌های اجرایی که به تعهد اشتغال خود تا پایان امسال عمل نکنند، برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و ضرورت تحقق شعار جهش تولید بیان کرد:  حفظ اشتغال و  ایجاد اشتغال جدید یک نکته کلیدی در جهش تولید است و تحقق این رویکرد مهم در اولویت کاری فرمانداری سمنان قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سمنان با اشاره به چالش‌های ایجاد شده با شیوع کرونا، تاکید کرد:  تحقق تعهد اشتغال باید با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرای تسریع شود.

از ابتدای سال ۹۹ تا پایان پاییز ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید، ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی و ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان سمنان پرداخت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha