۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84214168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات گلف جام فجر گیلان در رشت پایان یافت

۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبر: 84214168
مسابقات گلف جام فجر گیلان در رشت پایان یافت

رشت - ایرنا - مسابقات گلف جام فجر گیلان ، گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها با حضور کارکنان و مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ، ورزشکاران شرکت کننده در رشته های گلف ، مینی گلف، وودبال و بهکاپ با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در رشته گلف، معصومه صیقلانی به مقام قهرمانی رسید ،  یوسفی در مکان دوم قرار گرفت و سهیلا یاور مسرور مقام سوم رقابت های گلف دهه فجر گیلان را به خود اختصاص داد.

همچنین در پایان رقابت های وودبال، طاهره شادپورعلیزاده با برتری برابر رقبای خود عنوان نخست و مقام قهرمانی این رشته را کسب کرد ، هاشم اسماعیلی در مکان دوم قرار گرفت و فاضل بازیار مقام سوم این رقابت ها را تصاحب کرد.

در رقابت های بهکاپ نیز که همانند وودبال جزو رشته های ورزشی گلف محسوب می شود، آذر خسروی به مقام قهرمانی دست یافت ، محمدرضا شاه محمدی عنوان نایب قهرمانی و مقام دوم را تصاحب کرد و مهدیه نعمت پور نیز توانست عنوان سوم ر ا به خود اختصاص داد.

همچنین در پایان رقابت ها مینی گلف جام فجر گیلان ، هما اسماعیل زاده و معصومه صیقلانی به طور مشترک روی سکوی قهرمانی قرار گرفتند، افسانه اسدان دوم شد ، فرشاد رجبی و امیرحسین بزرگی نیز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در پایان این رقابت ها  با همکاری هیات گلف و اداره ورزش و جوانان استان گیلان ، به نفرات برتر رشته های مختلف جوایزی اهداء شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha