۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84214258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مونیخی‌ها یک شب را در هواپیما به صبح رساندند

تهران- ایرنا- تدابیر آماده‌سازی بایرن مونیخ برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها در دوحه پس از آنکه مونیخی‌ها مجبور شدند جمعه شب را در هواپیمای برلین به دوحه سر کنند، دچار بی‌نظمی و هرج و مرج شد.

به گزارش ایرنا، بایرنی‌ها به‌تازگی با نتیجه یک بر صفر هرتابرلین را شکست داده‌اند؛ دیداری که برای راحتی بیشتر باواریایی‌ها به منظور رسیدن به پرواز خود در فرودگاه ۳۰ دقیقه زودتر برگزار شد.

با این حال، با توجه به بارندگی برف و یخبندان که پروازها را در فرودگاه تازه تاسیس بی.بی.اِی با تاخیر مواجه کرد، دستورالعمل منع پرواز در شب، مانع شد تا بایرن فرودگاه را در فاصله نیمه شب تا ساعت ۵ صبح ترک کند.

بایرنی‌ها پس از سپری کردن یک شب در هواپیما، به مونیخ بازگشتند و اندکی پس از ساعت ۹ صبح به وقت محلی مونیخ را با ۹ ساعت تاخیر به مقصد قطر ترک کردند.

«کارل هاینتس رومنیگه» رییس باشگاه بایرن در گفت‌وگو با نشریه بیلد آلمان اظهار داشت: آنها نمی‌دانند با تیم ما چه کاری کردند. حس می‌کنیم مقامات سیاسی شهر برندنبرگ، ما را برای تفریح به آنجا کشاندند.

بایرن قرار است در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها، عصر دوشنبه در دوحه به مصاف الاهلی مصر برود.

مقررات فیفا مقرر می‌کند که تمام باشگاه‌ها دست کم سه روز پیش از نخستین دیدار خود، در محل برگزاری بازی‌ها حضور داشته باشند.

مقررات سفت و سخت کووید-۱۹ نیز برقرار است اما فیفا اعلام کرده است که به منظور حصول اطمینان از برگزاری بازی‌ها مطابق برنامه ریزی، نمونه گیری کرونا را با روندی سریع پیگیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha