به گزارش روز یکشنبه ایرنا، یکی از کسبه بازار چند روز قبل با انتشار ویدیویی از خود، اعلام کرد بستهای را به یکی از رانندگان اسنپ تحویل داده اما پس از اینکه بسته به محل نرسیده و آن را پیگیری کرده، متوجه شده راننده در دسترس نیست. این مرد در ویدیوی خود اعلام کرد بر اساس استعلامهایی که به دست آورده، شماره پلاک خودرو جعلی است و همین مسئله ماجرا را کمی پچیدهتر از قبل کرد.
این شهروند اضافه کرد: تماس با پشتیبانی اسنپ هم نتوانسته به او کمکی کند، چرا که آنها گفتهاند بر اساس قوانین نباید به خودرو، بستهای را برای حمل تحویل داد.
پس از اینکه ویدیوی موردنظر دست به دست چرخید و در شبکههای اجتماعی منتشر شد، مدیرعامل اسنپ با انتشار ویدیویی به این اتفاق واکنش نشان داد.
«محمد خلج» مدیرعامل اسنپ با تاکید بر اینکه مسافران نباید از وسیله نقلیهای که مشخصات آن با مشخصات درج شده در اسنپ مغایرت دارد، برای تردد یا حمل بار استفاده کنند، گفت: از مشکلی که به وجود آمده متاسف هستم اما تیم پشتیبانی اسنپ همیشه در تلاش است که کنار کاربرانش باشد و در مواردی که طبق قوانین و مقررات در حوزه پشتیبانی اسنپ قرار میگیرد پایبند بماند.
وی افزود: قوانین و مقررات اسنپ در سایت و اپلیکیشن ما قرار داده شده و بندهای مهم این قوانین به طور مرتب از طریق کانالهای اسنپ، شبکهها و صفحات مخلتف در فضای مجازی اطلاع رسانی شده است. براساس همین قوانین، جا به جایی بار فقط از طریق سرویس باکس مجاز است.
خلج تصریح کرد: نوع قرارداد کاربران راننده با سرویس ارسال مرسوله در اسنپ متفاوت است و به همین دلیل ارسال مرسوله را از طریق سرویس مسافر تایید نمیکنیم.
او درباره مشکلی که برای این کاربر به وجودآمده است، افزود: بررسیهای مدارک کاربر راننده نشان میدهد که اطلاعات پلاک خودرو با کارت خودرو مطابقت دارد اما یک رقم از آن به اشتباه در سیستم اسنپ به ثبت رسیده است. در حال پیگیری علت به وجود آمدن این اتفاق هستیم. این اطلاعات با دستور قضایی در اختیار مسافر قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل اسنپ با تاکید بر اینکه موضوع جعلی بودن پلاک صحت ندارد، افزود: راننده تمامی مراحل مربوط به احراز هویت را گذرانده و دارای تاییدیه نیروی انتظامی است. اسنپ همیشه به کاربران خود توصیه کرده است که حتما اطلاعات خودرو با مشخصات ثبت شده در اپلیکیشن مطابقت بدهند و در صورت مغایرت از انجام آن سفر خودداری کنند و مسئله را به تیم پشتیبانی ما گزارش دهند.
خلج تاکید کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ هزار مرسوله به سلامت با سرویس حمل بار اسنپ جا به جا میشود و به طور قاطع اعلام میکنم که ما از کوچکترین اشتباه نیز به سادگی نمیگذریم. به شما اطمینان میدهم که با همکاری مقامات قضایی و تیم حقوقی اسنپ این مشکل را پیگیری و نتیجه آنرا اعلام خواهیم کرد.
نظر شما