۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84220730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۳۸۸ نفر رسید

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: بستری شدگان سندم حاد تنفسی در استان به ۳۸۸ نفر رسیده که نشان دهنده افزایش قابل توجه نسبت به هفته های گذشته است

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۲۱۶ نفر مشکوک و ۱۶۸ نفر مبتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ هستند.

وی با اشاره به ابتلای ۸۵ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به کرونا در آذربایجان غربی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد این تعداد در مراکز درمانی استان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳۵ نفر از بستری شدگان در بخش های مراقبت های ویژه بوده و ۲۵ نفر نیز تحت ونتیلاتور قرار دارند.

آقازاده از فوت ۲ نفر شامل یک نفر در ارومیه و یک نفر در بوکان  طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: با افزایش این تعداد، کل فوت شدگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان به سه هزار و ۵۳۵ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۱۰۷ هزار نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده که حدود هفت درصد کل مبتلایان در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha