سرمربی تیم فجر شیراز: ورزشگاه حافظیه را چمن مصنوعی کنید

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: نمی‌خواهم مساوی برابر تیم استقلال خوزستان را توجیه کنم اما پیشنهاد می‌دهم ورزشگاه حافظیه را چمن مصنوعی با کیفیت و از نوع خوب خارجی کنید تا از یک زمین صاف در شیراز برخوردار شویم.

علی اصغر کلانتری، عصر یکشبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: هر مسوولی که ادعا دارد زمین چمن ورزشگاه پارس خوب است حاضرم به اتفاق یکدیگر از این زمین بازدید کنیم تا ببینیم کجای زمین صاف است؟.

وی اضافه کرد: تا آنجا که اطلاع دارم حداقل ۱۵سال است که شیراز یک زمین صاف ندارد و داریم زجر می‌کشیم ضمن اینکه در زمین شهید دستغیب هم اجازه بازی به دلیل اینکه سالن ورزشگاه در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد. نمی‌دهند.

این پیشکسوت فوتبال فارس ادامه داد: زمین ورزشگاه حافظیه را چمن مصنوعی کنند و آنگاه به زمین چمن ورزشگاه پارس برسند تا بتواند میزبان رقابت‌های آسیایی باشد زیرا بازی در زمین ورزشگاه پارس سخت است و زمانی که توپ به ز مین برخورد می‌کند ارتفاع آن از سر بازیکنان بالاتر می‌رود، ضمن اینکه نمی‌خواهم نتیجه مساوی در بازی عصر امروز (نوزدهم بهمن ماه ۹۹) را توجیه کنم.

تیم همیشگی نبودیم

کلانتری، با بیان اینکه مقابل تیم استقلال خوستان تیم همیشگی نبودیم و به هیچ عنوان راضی نیستم، افزود: اگر چه مالکیت توپ را داشتیم اما همانند بازی‌های گذشته نتوانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم.

وی گفت: از بازیکنان تیمم راضی هستم، آنها هر چه در توان داشتند در زمین پیاده کردند ضمن اینکه تیم استقلال خوزستان هم بسته بازی کرد و طبیعی بود که در خانه حریف بازی می‌کند.

او اظهار داشت: در چهار هفته گذشته با توجه به اینکه ۶ بازیکن مصدوم داریم، فشار زیادی تنها روی ۱۲ بازیکن در دیدارهای گذشته بود و نمی‌توان انتظار داشت که تیم خسته از بازی قبل بتواند فرصت گلزنی ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: بازی کردن در فوتبال دسته یک برای همه تیم‌ها سخت است و هیچ تیمی از قبل بازنده نیست چنانکه مشاهده کردیم در این هفته، تیم صدر جدولی هوادار تهران به تیم انتهای جدول باخت، به همین سبب هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال خوزستان در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

با پایان هفته سیزدهم، تیم هوادار تهران با ۲۴ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد، بادران تهران هم با ۲۲ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۱ امتیاز در رده چهارم ایستاد، تیم استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز به رده ششم سقوط کرد و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با ۱۱ امتیاز هفدهم شد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های شهدای قشقایی شیراز با ۱۱ امتیاز و نود ارومیه با ۱۰ امتیاز در منطقه سقوط هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha