۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84222002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۴ واحد مسکن روستایی در سقز تحویل متقاضیان شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
کد خبر: 84222002
۲۲۴ واحد مسکن روستایی در سقز تحویل متقاضیان شد

سنندج - ایرنا ‌- رییس اداره بنیاد مسکن سقز گفت: امسال ۲۲۴ واحد مسکن در قالب طرح مسکن محرومان و مقاوم سازی مسکن روستایی تحویل متقاضیان شده است.

جمیل دستواره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹۳ واحد روستایی تحویل شده در قلب طرح مقاوم سازی مسکن روستایی بوده که برای هر کدام تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی و در مجموع ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۲۰۰ واحد مسکن محرومان برای در یافت ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به بانک معرفی شده است، افزود: از این تعداد ۱۳۱ واحد با دریافت در مجموع ۳۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره بانکی احداث شده است.

دستواره به اجرای طرح های هادی در روستاها اشاره کرد و افزود: در سال جاری برای اجرای طرح هادی هشت روستا شامل جدول کاری، سنگ فرش و آسفالت چهار روستا و بازنگری نقشه طرح هادی ۲ روستا ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره بنیاد مسکن سقز با بیان اینکه ۴۲۰ جلد سند اماکن روستایی در سال ۹۹ صادر شده است، یادآور شد: همچنین در ایام دهه فجر، ۱۳ هزار و هفتصد و هفتاد و دومین ، جلد سند اماکن روستایی تحویل مردم آبادی های این شهرستان شد.

دستواره اضافه کرد: امسال همچنین ۴۰ قطعه زمین به افراد واجد شرایط و فاقد مسکن در روستاهای تابعه با تسهیلات ساخت طرح ویژه مسکن روستایی واگذار شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha