۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84222322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی تملک بانک‌ها تسریع شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: آزادسازی و راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی استان در تملک بانک‌ها تسریع و تسهیل شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در شصت و ششمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن اجتماعات کوثر استانداری سمنان ابراز داشت: برخی از واحدهای تملیکی استان شرایط آزادسازی و راه‌اندازی دوباره را دارند که نیاز است با همکاری ویژه دستگاه های اجرایی مرتبط، بانک‌ها و همچنین مساعدت دستگاه های نظارتی، روند اقدامات در این حوزه تسریع شود.
وی افزود:استانداری نیز آمادگی دارد تا در این ‌مهم به صورت جدی ورود کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود مساعدت و حمایت خود را برای آزادسازی این واحدها و تقویت تولید در استان اعمال کند.
وی اضافه کرد: تخصیص برخی از حقوق دولتی معادن به استان‌ها یک قانون است، اما اکنون حقوقی از این محل به استان برای تقویت زیرساخت‌ها تخصیص نمی‌یابد و ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط پیگیر این مهم باشند.
آشناگر بر برگزاری منظم و افزایش جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان تاکید و افزود: این جلسات کمک‌کننده در تسریع رفع مشکلات و موانع تولید است.
استاندار سمنان گفت: حضور نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کمک کننده در رفع موانع تولید است و ضرورت دارد نمایندگان اهتمام ویژه برای حضور در این جلسات داشته باشند.
سرمایه‌گذاری ۷۶ هزار میلیارد ریالی صنعتگران در قالب یکهزار و ۸۰۰ پروانه بهره برداری در استان سمنان برای حدود ۶۸ هزار نفر اشتغال ایجاد و این استان را به قطب صنعت و معدن کشور تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha