بستری‌شدگان روزانه کرونایی در آذربایجان‌غربی به مرز ۱۰۰ نفر رسید

ارومیه- ایرنا- درحالی‌که از اواخر آذر امسال، بستری‌شدگان کرونایی در آذربایجان‌غربی، ۲ رقمی بوده، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد، طی ۲۴ ساعت گذشته به مرز ۱۰۰ نفر رسید که آماری بسیار نگران‌کننده است.

دکتر جواد آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۳۳۵ نفر به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی ثبت و ۳۰ درصد از این تعداد، در مراکز درمانی بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته تعداد بستری شدگان در مراکزدرمانی استان کمتراز ۴۰۰ نفر بود، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، این رقم به بیش از ۴۰۰ افزایش یافت و به ۴۲۳ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد ۲۳۷ نفر مشکوک و ۱۸۶ نفر نیز مبتلای قطعی به کرونا هستند.

آقازاده گفت: در حال حاضر ۱۳۸ نفر از بستری شدگان در مراکز درمانی آذربایجان غربی در بخش های مراقبت های ویژه بوده و ۲۲ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در شهرستان خوی، جان خود را از دست داد و کل جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به سه هزار و ۵۴۱ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۱۰۷ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha