نمایش فیلمهای برگزیده جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی آغاز شد

مشهد- ایرنا- مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: در هفتمین روز از برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، نمایش فیلمهای برگزیده سومین جشن سیمرغ خراسان رضوی در محل پردیس سینمایی هویزه این شهر آغاز شد.

سید وحید حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۷ فیلم تولیدی فیلمسازان جوان خراسان رضوی به دفتر انجمن سینمای جوان استان ارسال شد که از بین آنها ۱۴ فیلم که به نوعی تازه‌های سینمایی استان بودند انتخاب شد.

وی اضافه کرد: از این ۱۴ فیلم، هفت فیلم از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲۰ به ترتیب در سالن شماره یک پردیس سینمایی هویزه نمایش داده می‌شود و نمایش هفت فیلم دیگر جشن سیمرغ در روز آینده در بازه زمانی مزبور در همین محل انجام می‌گیرد.

مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: فیلم‌های "هیس" به کارگردانی مرتضی فدایی، "خطور" به کارگردانی محمود محمدیان، "بی دادگاه" به کارگردانی علی جعفری، "ملاقات" به کارگردانی نیما طیرانی، "روشنایی" به کارگردانی احسان خزائی، "کوچه‌های خراسان" به کارگردانی امیر بشیری و سجاد انتظاری امروز به نمایش در می آید.

حسینی افزود: فیلمهای "بلد" به کارگردانی محسن غلامعلی نژاد، "مرسانا" به کارگردانی سامان کافی، "نسخه ای برای او" به کارگردانی علیرضا حاجی زاده، "عمه اشرف" به کارگردانی نسیم سهیلی، "زندگی" به کارگردانی امید طاهری، "زیر آسمان آهنی" به کارگردانی ملیحه کوروش زاده و "شیر سلطان جنگل نیست" به کارگردانی وحید نوروزی هفت فیلم دیگر جشن سیمرغ است که فردا بهنمایش در می آید.

هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه با نمایش ۱۶ فیلم در ۶ سینمای مشهد آغاز شده است و فردا پایان می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha