۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۴۶
کد خبر: 84224544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۴ طرح عمرانی در شهرستان بختگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد
طرح‌های عمرانی در شهرستان بختگان

شیراز-ایرنا-همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۴ طرح عمرانی با صرفه هزینه‌ای بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال که بخشی از آن را خیران تامین کرده‌اند در شهرستان بختگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

سرپرست فرمانداری شهرستان بختگان، عصر سه‌شنبه با بیان این مطلب به ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها متعلق به حوزه‌های درمانی، ورزشی، کشاورزی، راه و خدماتی است.

محمد باقر کاظمی افزود: بهره‌برداری از بخش دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال که بخشی از هزینه آن را خیران تامین کرده‌اند، زمین چمن مصنوعی روستای دهمورد با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سالن ورزشی خیرساز برداران بیاتی در روستای بسترم با هزینه ۳۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

وی بیان کرد: همچنین از ۶ کیلومتر مسیر چاه سوارآغا- بسترم که ۶۰ میلیارد ریال هزینه آن از محل خیریه برداران بیاتی تامین شده است، بهره‌برداری شد.

کاظمی گفت: کلنگ‌زنی ساختمان فرمانداری شهرستان بختگان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات احداث ساختمان اداره گاز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و ساختمان اداره تعاون روستایی با هزینه ۱۰ میلیارد ریال در زمره این طرح‌هاست.

او بیان داشت: همچنین آغاز عملیات ساخت مدرسه شهید حمیدی روستای یدلله خلج، مدرسه مسلم روستای تل ساربانی و مدرسه حضرت رقیه (س) در مجموع با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و نیز شروع عملیات احداث پمپ بنزین تم شولی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و آغاز طرح نهال کاری در این روستا با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها به شمار می‌آید.

 شهرستان بختگان به مرکزیت آباده طشک در فاصله ۱۷۲ کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha