۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84224614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تزریق واکسن کرونا در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی موثر است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: تزریق واکسن راهی موثر برای مقابله با ویروس کرونا است، به شرطی که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فراموش نشود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان عصر سه‌شنبه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با وی ضمن قدردانی از زحمات صادقانه حوزه سلامت استان به ویژه کادر بهداشتی، درمانی و ستادی، بیان داشت: بی شک با تلاش صادقانه و فداکارانه کادر بهداشتی، درمانی و ستادی که در خط مقدم غلبه بر بیماری کرونا ویروس هستند و همکاری مردم شریف استان، در سایه لطف خدا و عنایات اهل بیت(ع)، بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا از میهن اسلامی و استان سمنان هستیم.

وی افزود: پس از تزریق واکسن و ایمن شدن همگان دربرابر ویروس کرونا، همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات الزامی است و واکسن در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی موثر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: برای حفظ سلامت مردم همه اقدام لازم همانند گذشته انجام می‌شود و در صورت لزوم مجددا تمامی مراسمات و تجمعات تعطیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، ظهر امروز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور، تزریق واکسن کرونا ویروس در بیمارستان کوثر سمنان در فاز اول برای گروه هدف مدنظر طبق پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha