فرماندار بانه: عمران و آبادانی کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است

سنندج - ایرنا - فرماندار بانه گفت: دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به طور مساوی در تمام نقاط کشور تقسیم شده و شاهد عمران و آبادانی هستیم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن که با حضور اقشار مختلف جامعه به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از عزت و آبرو است دفاع از مظلوم در برابر ظالم و استبدادگران از مهمترین اهداف آن بود.

وی عدم وابستگی به جریان‌های شرقی و غربی را از برکات نظام اعلام کرد و افزود: انقلاب ایران متکی به قرآن و اسلام و برگرفته از بینش اسلامی و متعلق به همه اقشار جامعه است.

رستم پور با اشاره به تفاوت انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها در کشورهای دیگر گفت: همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند زمانی که جنگ ویرانگر بر کشور ما تحمیل شد همه درصف های بسیجی در برابر دشمنان مبارزه کردند.

وی خدمات رسانی به نقاط مرزی را یکی از وظایف دولت اعلام کرد و ادامه داد: عدالت اجتماعی در کشور برقرار است و این تفکر والایی رهبرانقلاب در همه طبقات نظام گنجانده شد.

فرماندار شهرستان بانه اظهار داشت: با توجه به اینکه بنیان انقلاب براساس اسلام و قرآن است همه هجمه ها و دسیسه های دشمنان در ۴۲ ساله گذشته با تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری ختثی شد.

وی گفت: علارغم تمام تحریم ها تمام ظرفیت های توسعه و عمران پیش بینی و در حال انجام است در ایام الله های مختلف شاهد عمران آبادانی در این نقطه صفر مرزی هستم وارات در بازارچه مرزی سیرانبند بانه آغاز شده و به زودی این مرز رسمی می شود.

رژه خودرویی و موتوری در شهرستان بانه به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مرزنشینان غیور از میدان شهید قاسم سلیمانی شروع شده و تا میدان فرمانداری این شهر ادامه داشت.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha