مدرسه ۱۸ کلاسه قشم به بهره برداری رسید

قشم- ایرنا- مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: مدرسه شبانه‌روزی شهید سلیمانی با ۱۸ کلاس و ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه در قشم به بهره برداری رسید.

سید فخرالدین هاشمی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این مدرسه افزود: این مدرسه ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و  ۳ هزار و ۴۱۵ متر زیربنا دارد.

وی ادامه داد: ۶۰۰ دانش‌موز از اقصی نقاط جزیره قشم می‌توانند در آن به تحصیل بپردازند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان تصریح کرد:در سال جاری ۶۳۷ کلاس درس با اعتبار یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و به آموزش و پرورش تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر نوسازی فضاهای آموزشی هرمزگان با همکاری و همدلی خیران و مسوولان شتاب بیشتری به خود گرفته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

نماینده مردم بندر عباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: شیوع کرونا باعث به وجود امدن تهدیدهایی شد، اما در برخی عرصه‌ها این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم.

محمد آشوری تازیانی  افزود: آموزش مجازی یکی از برنامه‌هایی بود که روند آن به کندی پیش می‌رفت.

وی ادامه داد: اما با شیوع کرونا، سرعت پیشرفت آموزش مجازی شتاب گسترده‌ای گرفت و در این زمینه پیشرفت۲های چشمگیری حاصل شد.

آشوری تازیانی تصریح کرد: برای تکمیل این پیشرفت‌ها باید زیرساخت‌های لازم از جمله پهنای باند و سایر امکانات را در مناطق کمتر برخوردار تقویت کرد.

مدرسه شهید سلیمانی قشم با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، استاندار هرمزگان، نمایندگان قشم در مجلس شورای اسلامی، و سایر مسوولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha