۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۴۰
کد خبر: 84226484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ طرح عمرانی در شهر یزد به بهره برداری رسید

۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۴۰
کد خبر: 84226484
۱۵۰ طرح عمرانی در شهر یزد به بهره برداری رسید

یزد - ایرنا - ۱۵۰ طرح عمرانی همزمان روز پنجشنبه با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان محلی در شهر یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا استاندار یزد در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح های یادشده با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف مرکز استان افتتاح و به بهره برداری رسید. 
محمدعلی طالبی افزود: این طرح ها به صورت مشارکتی  و خیری تکمیل و تجهیز و افتتاح شد، امید می رود در آینده نسبت به توسعه و پیشرفت مناطق شهری و روستایی شهر یزد موثر باشد.
وی ادامه داد: افتتاح مرکز مدیریت بحران زیستی در بیمارستان شهید صدوقی، پارک های درون محله ای و بافت تاریخی یزد از جمله این طرحهاست. 
 پارک آزادگان احمدآباد مشیر با سه هزار مترمربع مساحت ، مدرسه خیری علی دستمالچی، پارک محله ای شیخداد از جمله طرحهای مورد بهره برداری است و راه اندازی بازارچه صنایع دستی و سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد از دیگر طرح هاست. 

همچنین روابط عمومی استانداری یزد، به نقل از طالبی امروز اعلام کرد که همزمان با ایام الله دهه فجر( ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری) ۸۱۵ طرح عمرانی، تولیدی ، آموزشی ، راهسازی و گازرسانی با ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در استان به بهره داری رسید که اعتبار این طرح ها نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی دارد.

وی  با بیان دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب و ترسیم چشم اندازهای روشن  برای سال های آینده  افزود: همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۳۴ طرح مختلف با پیش بینی ۱۸۳ میلیارد تومان بودجه در ۱۰ شهرستان آغاز شد.

وی  اظهارکرد: با توجه به تمرکز دولت دوازدهم به تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و به نتیجه رساندن طرح ها و پروژه های آغاز شده در سال های اخیر، به نظر می رسد این موضوع سال ویژه ای برای یزدی باشد، زیرا در هیچ مقطعی در دولت های گذشته، چنین طرح هایی در ماه های پایانی دولت در یک استان به بهره برداری نرسید.

استاندار یزد همچنین از بهره برداری چند طرح بزرگ تا پایان سال یا اوایل سال ۱۴۰۰ خورشیدی خبر داد و گفت: می توان به انتقال آب خلیج فارس به یزد، راه آهن یزد- اقلید فارس، گندله سه چاهون بافق، بندرخشک پیشگامان ، فرودگاه آموزشی مهریز و چند کارخانه تولید فولاد اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha