سرمربی گل‌گهر هم به نشست خبری پیش از بازی با نساجی نرسید

ساری - ایرنا - سریال غیبت سرمربیان تیم‌های مهمان در نشست‌ خبری پیش از بازی‌های خانگی نساجی با حضور نیافتن امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در این نشست به قسمت ششم در لیگ بیستم رسید.

به گزارش ایرنا، نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم نساجی و گل‌گهر سیرجان از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر باز هم بدون حضور سرمربی تیم مهمان برگزار شد تا از هفت مسابقه‌ای که نساجی در نیم‌فصل نخست میزبان بود، نشست خبری ۶ مسابقه بدون حضور سرمربیان تیم‌های مهمان برگزار شود.

البته غیبت امیر قلعه‌نویی در نشست خبری امروز به دلیل به تعویق افتادن پرواز تیم گل‌گهر سیرجان رخ داد. کاروان گل‌گهر سیرجان قرار بود طبق برنامه روز پنجشبه ۲۳ بهمن وارد مازندران شود، اما به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، سیرجانی‌ها شب گذشته در تهران ماندند و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز با پروازی دیگر وارد ساری شدند و به همین دلیل امکان حضور قلعه‌نویی در نشست خبری امروز وجود نداشت.

اما در پنج دیدار خانگی دیگری که سرمربی تیم‌های حریف در نشست خبری حضور نداشتند، غیبت‌ها با وجود هماهنگی با باشگاه‌های مهمان رخ می‌داد. این در حالی است که بنا به اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی، با توجه به اقامت تیم‌های مهمان در بابلسر برای برنامه‌ریزی زمان نشست خبری پیش از بازی، مسافت محل اقامت تا محل برگزاری نشست خبری مد نظر قرار داده می‌شد و کادر فنی تیم‌ها نیز عمدتا با وجود اعلام آمادگی برای حضور در نشست خبری، در محل کنفرانس خبری حاضر نمی‌شدند.

غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ‌ برتری در نشست‌های خبری پیش از دیدارهای خانگی نساجی در دو فصل اخیر نیز بارها اتفاق افتاده بود. یکی از دلایلی که این سرمربی‌ها برای حضور نیافتن‌شان در محل برگزاری نشست خبری مطرح می‌کنند دوری راه محل اقامت با محل برگزاری کنفرانس است. به دلیل نبود هتل و زیرساخت اقامتی مناسب برای تیم‌های لیگ برتری، این تیم‌ها معمولا بابلسر را برای اقامت انتخاب می‌کنند و به همین دلیل دوری راه برای آن‌ها دلیلی بر شرکت نکردن در نشست خبری است.

در فصل نوزدهم لیگ برتر نیز سرمربیان بیش از نیمی از تیم‌های مهمان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند.

بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ فوتبال ایران که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بالاترین مرجع قانونی فوتبال در قاره کهن قرار گرفته است، حضور سرمربیان تیم‌های لیگ برتری و حتی لیگ یک در کنفرانس قبل و بعد از مسابقات الزامی است و غیبت غیرموجه با جریمه و تنبیه مواجه خواهد شد.

دیدار نساجی و گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۵ بهمن در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با قضاوت علی بای برگزار می‌شود و علی میرزابیگی، رضا حیدری و میلاد قاسمی کمک‌های او در این مسابقه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha