رییس فراکسیون اهل سنت مجلس: اهانت به رییس جمهوری، اهانت به مردم است

مهاباد- ایرنا- رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه اهانت به شخص رییس جمهوری در واقع توهین به آحاد مردم محسوب شده و به شدت محکوم است.

جلال محمودزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تقبیح اهانت گروهی خاص به شخص رییس جمهوری در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یکی از استان های کشور اظهار داشت: اهانت به شخصی که منتخب مردم ایران است و حکم تنفیذ و تایید خود را از دستان رهبر معظم انقلاب دریافت کرده، عملی بسیار ناپسند بوده و مسوولان دستگاه قضایی باید با این افراد برخورد کند.

وی با بیان اینکه این اقدام سخیفانه هم از نظر قانونی و هم شرعی عملی نکوهیده است، اضافه کرد: اگر افرادی ایرادی بر عملکرد رییس جمهوری دارند، باید این ایرادات خود را با انتقاد سازنده و رعایت شئونات اخلاقی و با احترام بیان کنند. 

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز بارها در بیانات خود همه را از توهین و اهانت به اشخاص دیگر نهی فرموده اند، افزود: توهین به رییس قوه مجریه و کسی که هنوز رییس جمهوری و منتخب مردم است، رویه بسیار غلطی است که مدتی است در کشور رواج پیدا کرده است.

محمودزاده بیان کرد: این گونه حرکت های ساختارشکنانه در گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موجب بروز اختلاف در وحدت و یکپارچگی مردم شده و به طور قطع در راستای اهداف استکبار در تضعیف نظام است.

در جریان راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن، عده ای در یکی از استان های کشور در شعارهایی هنجارشکنانه به رییس جمهوری توهین کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha