جذب پژوهشگر پسادکتری در پژوهشگاه تربیت‌بدنی وزارت علوم

تهران- ایرنا- پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میان نخبگان داخل و خارج از کشور پژوهشگر پسادکتری جذب می‌کند.

به گزارش روز شنبه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، این پژوهشگاه در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش آموختگان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور و به‌ منظور پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود، اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری از میان دانش آموختگان دوره دکتری دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در گرایش‌های بیومکانیک ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و جامعه‌شناسی ورزشی می کند.

متقاضیان تا ۱۵ اسفندماه مهلت دارند نسبت به ارسال درخواست‌ها و پروپوزال‌های خود در حوزه استعدادیابی ورزشی از منظر هر گرایش تحصیلی اقدام کنند.

هرگونه موافقت با اعطای پروژه پسادکتری منوط به بررسی و موافقت گروه مربوطه، انجام داوری و طی کردن مسیر قانونی اجرای این اقدام خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند بر اساس ضوابط پروپوزال خود را تنظیم و از طریق پست الکترونیکی ssri.r.d@gmail.com به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزش ارسال کنند.

در حال حاضر پژوهشگران پسادکتری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در ۲ گرایش رفتار حرکتی و مدیریت ورزشی مشغول اجرای طرح های پژوهشی در حوزه استعدادیابی ورزشی هستند.

به گزارش ایرنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری با ابلاغ آیین نامه ای به دانشگاه ها بر تسهیل روند جذب پژوهشگران پسادکتری تاکید کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha