۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 84228130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ زن در شهرداری ساری صاحب منصب شدند

۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۹
کد خبر: 84228130
۲ زن در شهرداری ساری صاحب منصب شدند

ساری - ایرنا - سرپرست شهرداری ساری در دومین مرحله از تغییرات مدیریتی در این مجموعه پس از انحلال شورای شهر و سپرده شدن اختیارات شورا به استاندار مازندران ، ۲ زن را به عنوان مدیر منصوب کرد.

به گزارش ایرنا ، حمیدرضا مرادی که از ۱۸ دی ماه امسال با حکم استاندار مازندران در جایگاه قائم مقام شورای شهر ساری به عنوان سرپرست مجموعه شهرداری این شهر منصوب شد ، امروز شنبه «نجمه نصوری» را به عنوان سرپرست سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و مژگان رمضان پور را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره ممیزی و نوسازی املاک شهرداری ساری منصوب کرده است.

سرپرست شهرداری ساری همچنین محمدرضا گرامیان را به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند ، سیدسلمان ابوالقاسمی را به عنوان سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و عباس نادری را به عنوان سرپرست اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مرکز مازندران منصوب کرده است.

مرادی نخستین مرحله از تغییرات مدیران شهرداری ساری را یک هفته پس از انتصابش به عنوان سرپرست شهرداری ساری یعنی بیست و پنجم دی ماه با معرفی پنج مدیر انجام داده بود و امروز هم پنج مدیر دیگر را معرفی کرده است.

حمیدرضا مرادی که از سال ۹۸ ریاست حراست شهرداری ساری را بر عهده داشت از ۱۸ دی ماه با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست شهرداری ساری آغاز به کار کرد.

اختیارات شورای شهر ساری از جمله تعیین شهردار از ۱۶ دی ماه در پی انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور به استاندار مازندران به عنوان قائم مقام این نهاد واگذار شد. احمد حسین زادگان در حال حاضر تمامی اختیارات و وظایف شورای شهر ساری را برعهده دارد.

شورای شهر ساری بر سر پرونده فساد و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری که باعث دستگیری تمامی ۹ عضو اصلی آن شده است ، منحل شد. شهردار ساری نیز ۱۷ آبان ماه امسال بر سر همین پرونده دستگیر و بازداشت شد.

پرونده فساد شهرداری ساری برای نخستین بار تیر ماه سال ۹۷ رسانه ای شد ولی دستگیری اعضای شورای شهر از اوایل تابستان امسال شروع شد و در نهایت آخرین روزهای ماه آذر تمامی ۹ عضو اصلی پایشان به پرونده باز شد و دستگیر شدند.

پرونده فساد شهرداری ساری همچنان باز است و دادگستری مازندران اعلام کرد که احتمالا دستگیری های بیشتری بر سر این پرونده صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha