۱۶ تن موز احتکار شده در زاهدان کشف شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ تن موز احتکار شده در یک سردخانه واقع در شهرک کارگاهی زاهدان کشف و ضبط شده است.

حیدر میرزایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنا بر اخبار دریافتی مبنی بر وجود سردخانه‌ای احتکاری از میوه در شهرک کارگاهی زاهدان رییس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی بهمراه بازرسان اداره صمت این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی گفت: در بازرسی بعمل آمده از سردخانه میزان ۱۶تن موز احتکار شده کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پس از شناسایی متصدی سردخانه شخص متخلف در بازجویی اولیه در محل اعلام ندامت و پشیمانی کرده و میوه های کشف شده توقیف تا در اسرع وقت به نرخ مصوب و قانونی در بازار توزیع شود.

وی بیان کرد: متخلف بهمراه پرونده متشکله جهت بررسی بیشتر و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودرو کامیون بنز در یکی از راه‌های فرعی سراوان کشف شد.

حیدر میرزایی اظهار داشت: در پی اخبار اطلاعاتی مبنی بر قاچاق سوخت از طریق یکی از راه های فرعی سراوان بر همین اساس ماموران سپاه به محل اعزام و در یک اقدام عملیاتی و ماهرانه یک دستگاه خودرو کامیون بنز را توقیف و در بازرسی بعمل آمده مقدار ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز کشف کردند.

وی گفت: با توجه به عدم ارائه مجوزهای قانونی بر همین اساس خودرو توقیف و سوخت های کشف شده تحویل انبار شرکت نفت سراوان و اصل پرونده جهت رسیدگی و صدور رای تحویل اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه صالح به پرونده با توجه به اقرار متهم و عدم ارائه مدارک قانونی تخلف را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوبر ضبط سوخت های کشف شده به نفع دولت به میزان یک میلیارد ۹۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha