۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84228966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ بدون مجوز در شهرستان سربیشه

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین تقی‌زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی سربیشه گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

۱۲ راس احشام قاچاق در بیرجند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک نیسان وانت ۱۲ راس احشام قاچاق را به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک نیسان وانت مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۱۲ راس احشام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق بنا به نظر کارشناسان بالغ بر ۳۱۰ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فولادی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در فردوس 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: در بازرسی از ۲ خودرو کشنده، کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: ماموران ایست و بازرسی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ خودرو کشنده مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی خودروها را بازرسی کردند که هشت دستگاه لوازم تصویری قاچاق فاقد مجوز حمل، کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی فردوس با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: موفقیت پلیس در کشف قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی نتیجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست لذا از مردم تقاضا می‌شود هرگونه اقدام مشکوک درخصوص قاچاق کالا را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان، سومین استان پهناور کشور است و به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.

۲ کریدور اصلی کشور از خراسان جنوبی می‌گذرد و با ۶ استان کشور همجوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha