۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84230189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیون حامل مرغ زنده در شهرستان درمیان متوقف شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84230189
کامیون حامل مرغ زنده در شهرستان درمیان متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، هزار و ۶۴۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را کشف و ضبط کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن دشتستانی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان درمیان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، هزار و ۶۴۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۵۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بیرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هم گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و ۲ کامیون کشنده، انواع کالای قاچاق را به ارزش ۳۵۵ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ ستاد جواد بخشی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری و ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، خودروها را بازرسی و انواع البسه خارجی و وسایل گرمایشی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۵۵ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه هم دیروز اعلام کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha