۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84230252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان‌غربی

۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۹
کد خبر: 84230252
اخبار کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا- دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی اشخاص در سردشت، شناسایی سارق مغازه با هوشمندی پلیس مهاباد و کشف محموله کالاهای قاچاق خارجی در سردشت از جمله خبرهای مهم انتظامی جنوب آذربایجان‌غربی است.

فرمانده انتظامی سردشت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از دستگیری فردی که با ایجاد مزاحمت در پیام‌ رسان و شبکه های مجازی برای برخی از شهروندان مشکل ایجاد کرده بود، خبر داد و گفت: پس از مراجعه و ارائه شکوائیه تعدادی از شهروندان در خصوص هتک حیثیت وی در شبکه‌ اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ موسی بهاری افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با به دست آوردن تصاویر خانوادگی و خصوصی شاکی و انتشار آن در فضای مجازی باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود.

وی اظهار داشت: به دنبال انجام یکسری کارهای فنی و اطلاعاتی، عامل انتشار مطالب شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

وی تاکید کرد: انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی اقدامی اشتباه است چرا که با انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی دسترسی دیگران به آن راحت شده و از این طریق می‌توانند برای افراد مزاحمت ایجاد کنند.

سارق مغازه‌ها در مهاباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مهاباد در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان و وصول شکایت چندین نفر از شهروندان، شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد توحیدی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده شبانه و اقدامات تخصصی و فنی، پس از کسب دستورات قضایی لازم، در نهایت موفق شدند سارق را در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم که از سارقان سابقه‌دار بود، به هفت فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان مهاباد با همدستی یک مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مهاباد در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد، اظهار کرد: ارزش اموال سرقتی توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

محموله لوازم قاچاق در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی سردشت از کشف محموله لوازم قاچاق خبرداد و گفت: با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان، یک محموله از لوازم خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل جاده‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۴۰ عدد چادر مسافرتی، ۵۰ دستگاه موتور کرکره برقی  و ۵۰۰ صفحه پیلت کرکره برقی  کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی سردشت ارزش ریالی این محموله را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پدیده قاچاق اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به‌خطر می‌اندازد و پلیس با تمام توان خود با این افراد و اخلال‌گران اقتصادی برخورد می‌کند.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با کشور عراق قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha