فوتبال ایران تحت تاثیر درخشش طارمی مقابل یووه/ وضعیت مبهم یک پرسپولیسی

تهران- ایرنا- گلزنی ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال ایران به یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را می‌توان مهم ترین رویداد ورزشی در ۳۰ بهمن ماه دانست.

به گزارش ایرنا، با بسته خبری ویژه گروه ورزشی ایرنا در ۳۰ بهمن ماه همراه باشید تا مروری بر اتفاقات روز ورزش ایران و جهان داشته باشیم.

تاریخ‌سازی پسرِ بوشهری؛ تعظیم رونالدو و دوستان به طارمی

تیم فوتبال پورتو با گلزنی «مهدی طارمی» در دیدار مقابل یوونتوس به برتری دو بر یک دست یافت. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

بازی با پرسپولیس برای امیر سه امتیازی نیست؛ می‌خواهم زنده بمانم

 امیر قلعه‌نویی در بازی با پرسپولیس چهار هدف بسیار مهم دارد و برای رسیدن به آنها تنها باید از سد سرخپوشان تهرانی بگذرد؛ با این اوصاف این مسابقه برای او سه امتیازی نیست. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

تلاش ۲ کشتی‌گیر مازندرانی برای حضور در نخستین میدان المپیکی

اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی این روزها با تلاش و انگیزه فراوانی در حال برگزاری است. «محمدهادی ساروی» و «کامران قاسم‌پور» از کشتی‌گیرانی هستند که تلاش دارند تا در نخستین میدان المپیکی حضور داشته باشند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

شعبانی‌بهار: منتظر وزیر ورزش برای افتتاح خوابگاه تیروکمان هستیم

 رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: خوابگاه فدراسیون همزمان با دهه فجر و با تلاش توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آماده بهره برداری شد و ما برای راه اندازی این خوابگاه منتظر حضور وزیر ورزش هستیم. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

طارمی: کار بزرگی با برتری مقابل یوونتوس انجام دادیم

 مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: کار بزرگی با برتری مقابل یوونتوس انجام دادیم و از گلزنی برابر این تیم خیلی خوشحال هستم. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

وزیر المپیک ژاپن در آستانه ریاست کمیته برگزاری این بازی‌ها قرار گرفت

 وزیر المپیک ژاپن ضمن استعفا از سمت خود، برای قبول ریاست کمیته این بازی‌ها اعلام آمادگی کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

تغییر ورزشگاه دیدار پرسپولیس و گل‌گهر

دیدار معوقه دو تیم گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس از هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه تازه تاسیس سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. همچنین قرار است تمام دیدارهای خانگی گل‌گهر در این ورزشگاه در ادامه فصل برگزار شود. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

پیرلو: گل طارمی باعث شد تا احساس ناامنی کنیم

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: گل طارمی موجب شد تا کمی احساس ناامنی کنیم اما امیدواریم تا با حفظ تمرکز در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنیم. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

اعلام جدیدترین رنکینگ فیفا/ ایران بدون تغییر در رده ۲۹ جهان و دوم آسیا

فدراسیون جهانی فوتبال آخرین رنکینگ خود را به صورت رسمی اعلام کرد. تیم ملی ایران در رده بیست و نهم جهان و دوم آسیا قرار گرفت. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

پالس های مثبت مغانلو برای پرسپولیس

مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال تمام تلاشش را برای پیوستن به پرسپولیس انجام می‌دهد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

مدافع بایرن کرونایی شد

 بنجامین پاوارد مدافع فرانسوی بایرن مونیخ به ویروس کرونا مبتلا شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

کمیته استیناف محرومیت منشا را تایید کرد

کمیته استیناف رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر و طی آن محرومیت گادوین منشا را تایید کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

نگرانی استقلالی‌ها در مورد قایدی برطرف شد

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که تعدادی از بازیکنان استقلال به دلیل ابتلا به سرماخوردگی در این تمرین حضور نداشتند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

«طارمی» سوژه اصلی تمرین پرسپولیس

 درخشش مهدی طارمی در مقابل یوونتوس به سوژه اصلی تمرین امروز پرسپولیس تبدیل شده بود. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

علیپور: ایران و افغانستان در زمینه کریکت همکاری می کنند

 رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از همکاری ایران و افغانستان برای نخستین بار در زمینه کریکت خبر داد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

اعلام آرای کمیته انضباطی در مورد تخلفات لیگ برتر فوتسال

 کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتر فوتسال صادر کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

رونمایی از اولین فینالیست‌های تنیس آزاد استرالیا/ ویلیامز ناکام ماند

مسابقات تنیس آزاد استرالیا در حالی در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد که از اولین فینالیست‌های این رقابت‌ها در بخش مردان و زنان رونمایی شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

اهدای بالاترین حکم فنی فدراسیون جهانی به بنیانگذار موی‌تای ایران

 با تصمیم «تاپسوان» رییس فدراسیون بین‌المللی موی‌تای، بالاترین حکم فنی به «محمدآقا توحیدی» بنیانگذار موی‌تای ایران اهدا شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

غیبت رمضانی در سفر به سیرجان

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به سیرجان این تیم را همراهی نکرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

«یاری» سرمربی شایسته لیگ برتر فوتسال زنان شد

شهناز یاری از طرف کانون مربیان به عنوان سرمربی شایسته لیگ برتر فوتسال زنان انتخاب شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

تشریح آخرین وضعیت مصدومیت آزمون از سوی سماک

سرمربی تیم فوتبال زنیت سنپترزبورگ آخرین وضعیت مصدومان تیمش از جمله سردار آزمون را تشریح کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

سومین اپیزود پرسپولیس-گل‌گهر؛ با معدل ۴.۵ گل، یک اخراجی و یک گربه سیاه

 پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان قرار است برای سومین بار در لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha