۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84234872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۱.۵ تن آرد و نهاده دامی در میاندوآب کشف شد

۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵
کد خبر: 84234872
بیش از ۱۱.۵ تن آرد و نهاده دامی در میاندوآب کشف شد

مهاباد- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی، هفت هزار و ۶۸۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه و چهار تن نهاده‌ دامی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق گزارش‌های رسیده مبنی براینکه افرادی فرصت‌طلب و سودجو با خرید آرد و نهاده‌های دامی یارانه‌ای از نانوایان و دامداران شهرهای اطراف آنها را انباشت کرده و در فرصت مناسب با پوشش نهاده‌های دامی و با قیمت گزافی به فروش می‌رسانند، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی میاندوآب بلافاصله با شناسایی خودرو کامیون باری حامل آرد و نهاده‌های دامی در یک عملیات ضربتی، آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، هفت هزار و ۶۸۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه شامل ۱۹۲ کیسه ۴۰ کیلویی و چهار تن نهاده دامی (ذرت و سبوس) به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، گفت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب تاکید کرد: پلیس با افرادی که در شرایط اقتصادی کنونی با احتکار و قاچاق کالا و اقلام ضروری زندگی و معیشت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می‌کند.

 سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس مبارزه با کالا و ارز با شماره تلفن ۴۵۲۲۵۷۱۰ درجریان بگذارند.

میاندوآب‌ با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha